Vår boendeapp

Vår boendeapp kommer att göra din vardag lite enklare. Vi vill att det ska vara enkelt och smidigt för dig att hitta aktuell information och annat som har med ditt boende att göra.

Så här gör du

  1. Dubbelkolla att du är ansluten till WIFI eller har mobildata påslaget.
  2. Ladda ner appen ”Boendeappen Avy” i App Store eller Google Play.
  3. Öppna appen och välj inloggningsmetod mobilt BankID.
  4. Fortsätt med mobilt BankID och knappa in din kod och legitimera.

 

Vanliga frågor

VAD KAN MAN GÖRA I APPEN?

I boendeappen kan du ta del av information och nyheter från oss. Blanda annat kontaktuppgifter, push-notiser och driftinformation. Du kan också göra en felanmälan och boka tvättstuga om du bor i ett området som är anslutet till digital bokning idag.

KAN MAN SKAFFA APPEN OM MAN INTE HAR MOBILT BANKID?

Om du inte har mobilt BankID kan du logga in med sms- eller epostkod.

KAN JAG BETALA MIN HYRA OCH/ELLER SE MINA FAKTUROR I APPEN?

Funktionen finns inte i appen ännu. Vi hoppas kunna erbjuda det längre fram.

KAN JAG RADERA APPEN OCH MINA UPPGIFTER?

Ja, du kan radera ditt konto och din app. Tänk dock på att all information i appen försvinner när du raderar den.

SYNS MINA UPPGIFTER FÖR ANDRA?

Nej dina uppgifter syns inte för andra.

KAN MIN MEDBOENDE OCKSÅ LADDA NER APPEN?

Ja du kan bjuda in en gäst, gör så här:

  1. Gå till Min profil och klicka på Mina gäster.
  2. Här ser du dina inbjudna gäster. Genom att klicka på de tre prickarna kan du ta bort en gästanvändare om denne inte ska ha åtkomst till appen längre.
  3. För att lägga till en ny gästanvändare klickar du på + Lägg till gästanvändare.
  4. Här fyller du i förnamn, efternamn och personnummer för den som ska få åtkomst till appen.
  5. Lägg till gästen och dela inbjudningslänken med personen i fråga.
  6. Din gäst kan logga in i appen och ta del av samma saker som du (förutom att bjuda in nya gäster).

 

Har du frågor om appen är du välkommen att mejla info@nynasbo.se